víctima mortal número 172
Més d'un centenar de veïns de Montcada i Reixac tallen les vies del tren per l'última mort
L'alcaldessa Laura Campos ha exigit "una data ja" per celebrar la comissió mixta pel soterrament
zentauroepp45032649 pla lateral de diversos ve ns tallant les vies del tren a mo180914211016 /
Més d’un centenar de veïns de Montcada i Reixac, segons fonts municipals, han tallat aquest divendres a la tarda durant uns 40 minuts la circulació de trens, de la línia de França, després que aquest dijous es produís la víctima mortal número 172 a les vies del tren que creuen el municipi.
La protesta ha obligat a desviar els trens per la línia de Cerdanyola Universitat i conduir els passatgers a les altres estacions que hi ha a la població, de la línia R3 i R4, tal com han detallat fonts de Rodalies a Europa Press.
L’alcaldessa de Montcada, Laura Campos, ha exigit "una data ja" per celebrar la comissió mixta pel soterrament –integrada pels ajuntaments de Barcelona i Montcada, Generalitat, Foment i Adif– i ha remarcat que aquest dijous, quan es va produir la mort del veí de la localitat, s’hauria d’haver dut a terme però es va ajornar sine die, ha afegit.
Notícies relacionadesHa qualificat d’"indignant" aquest retard i ha recordat que és el tercer, remarcant que eren comprensibles els dos primers per la reestructuració del Ministeri de Foment i Adif.
El responsable de comunicació de la Plataforma Tracte Just Soterrament Total, Ramon Bueno, ha avisat que s’ha de canviar d’estratègia i no ha descartat que l’organització "es posi al capdavant dels talls de vies", sempre que no arribi la proposta d’una data de trobada.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
