Un home mata la seva dona escanyant-la a Oriola
L'agressor ha sigut detingut després que cridés a emergències i confessés el crim
Nou cas de violència masclista. Aquesta vegada a Oriola (Alacant). Un home de 57 anys ha matat la seva parella sentimental, de 60, en una vivenda en aquest municipi alacantí. L’individu ha sigut detingut després d’assegurar en una trucada al 112 que acabava de matar la dona.
Fonts coneixedores del cas han informat que, probablement, la víctima, de nacionalitat búlgara, ha mort per estrangulació, tot i que s’espera l’examen forense per confirmar-ho.
Notícies relacionadesL’home, de la mateixa nacionalitat, va telefonar al 112 per admetre que havia matat la seva parella, i quan van arribar els agents de la Policia Nacional van comprovar que la dona havia mort.
Amb el crim d’aquest dilluns són ja 28 les dones assassinades aquest any i 952 des que hi ha dades oficials, el 2003.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
