Maltractament animal
Un toro, atropellat en un 'encierro' a Centenera: la denúncia de PACMA
La formació animalista ha convocat una manifestació de repulsa el 15 de setembre a Madrid
torocenteneraguadalajara
El partit animalista PACMA ha denunciat la mort d’un toro després de ser arrossegat per un cotxe tot terreny durant una festa al municipi castellanomanxec de Centenera, a la província de Guadalajara.
PACMA ha qualificat d’“indignants” els fetsen una publicació a Twitter que inclou un vídeo de l’incident, on es pot apreciar la col·lisió intencionada del vehicle contra l’animal, que mor a l’acte a causa de l’impacte frontal.
L’automòbil, distingit per una bandera espanyola que oneja a la part posterior, apareix a gran velocitat a través d’una terra sembrada, gira entorn d’un genet i envesteix l’animal, que cau fulminat al moment.
Notícies relacionades
L’alcaldessa de Centenera, Pilar Monge, ha assenyalat en declaracions a ‘CMMedia’ que no va ser més que un “accident” d’un cotxe tot terreny destinat a controlar els moviments de l’animal, que intentava, en paraules de la regidora, escapar-se del recorregut estipulat.
La formació animalista ha convocat una manifestació de rebuig el 15 de setembre en la Puerta del Sol de Madrid per reivindicar “el final del seu maltractament”.
- Kidical Mass Més de 3.000 ciclistes pedalen a Barcelona per reclamar una ciutat més segura i pensada per als nens
- Comicis del 17 de maig ¿Qui guanyarà les eleccions d’Andalusia 2026? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
- LA SITUACIÓ BLAUGRANA La segona i exitosa pell que cus Flick al Barça
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça d’atacar l’Iran «si es porta malament» mentre estudia la seva última proposta
- Els perfils Aliança Catalana obre el mercat de fitxatges independents i en capta dos de Junts i un del PSC per a les municipals
