postgrau o màster
La Fundació Corachan entrega set beques a professionals recentment graduats en Infermeria
És la cinquena edició d'un programa amb què l'entitat aposta per la formació especialitzada

fcasals44295824 fundaci corachan conmemora el 5 aniversario del programa d180713183429
La Fundació Corachan va celebrar dijous la cinquena edició de l’entrega de beques per a postgraduats en Grau d’Infermeria a l’auditori de la Clínica Corachan. El programa de beques ha premiat set alumnes que han destacat pels seus mèrits acadèmics durant la promoció 2014-2018. Compta amb una dotació de fins a 4.000 euros per beca i contribueix econòmicament a finançar els estudis de postgrau o màster en algun dels vessants de ciències de la salut.
Els alumnes beneficiats han sigut Laia Rojas Dosta (Universitat Ramon Llull), Kevin Romera Hidalgo (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya), Alba Sierra Yagüe (Universitat de Barcelona), Xavier Martínez Jara (Universitat Autònoma de Barcelona), Joan Pozas Peña (Universitat Pompeu i Fabra) i Raquel Planas Simón (Universitat Autònoma de Barcelona).
Notícies relacionadesLa Fundació Corachan, presidida per Javier Moll, aposta, amb aquestes beques, per la formació especialitzada de professionals de la salut, tant a través de la via acadèmica com a través de la formació continuada. En aquest últim any, l’entitat ha posat en marxa sessions de musicoteràpia en l’àrea de nounats, revisions mèdiques gratuïtes a les famílies sense recursos dels centres PAIDÓS de Càritas, la instal·lació a l’Illa Diagonal (durant la Setmana Santa passada) d’un campus de bàsquet i programes dedicats a la promoció de la salut a les escoles.
Però també altres iniciatives, com tallers gratuïts de reanimació cardiopulmonar, conferències sobre embaràs i maternitat i sobre sexualitat per a adolescents i el projecte 'Coixins amb cor', que consisteix en l’entrega de coixins en forma de cor a les dones sotmeses a una mastectomia a Clínica Corachan per ajudar-les a pal·liar el dolor i les molèsties provocades per la intervenció.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos