PEL DIA DE LA MARE
La Fundació Woman's Week proposa fer avui un #Pasilloparamamá
Reivindica aquest homenatge a les mares com a alternativa al polèmic passadís del Barça-Madrid

pasillo-mam
La Fundació Woman's Week proposa fer un passadís a totes les mares amb motiu del Dia de la Mare, que se celebra avui i que coincideix amb la polèmica del passadís del Reial Madrid al F.C. Barcelona, com a vencedor de la Lliga, al partit d'aquesta nit al Camp Nou.
«Hem volgut utilitzar aquesta polèmica per reivindicar que són les mares les que realment mereixen que se'ls faci aquest reconeixement. És a elles a qui cal fer el passadís», han explicat des de la Fundació Woman's Week.
L'organització ha explicat amb l'ajuda de l'agència de publicitat Mi Querido Watson que, de manera altruista, ha fet un vídeo en què als primers segons apareixen veus de comentaristes esportius i futbolistes sobre l'oportunitat o no del passadís al Barça com a vencedor de la Lliga.
Notícies relacionadesAquesta discussió futbolística, sobre imatges de dones caminant pel carrer, s'interromp amb la frase «El passadís més unànime del món», seguit d'un grup de persones que aplaudeixen dones que passegen pel carrer, soles o amb els seus fills.
«Hem fet aquesta campanya per reconèixer la figura de les mares, l'apoderament femení i, com que el vídeo ha tingut tant èxit, estem pensant fer-li un passadís de veritat a les dones aquest diumenge», han indicat des de Woman's Week, que ha acompanyat la campanya amb el hashtag #Pasilloparamamá.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat