Malestar i marejos
Tres nens de 6 i 7 anys consumeixen haixix de l'interior d'un ou sorpresa per error
La Policia Nacional investiga com va arribar el recipient a les mans dels nens
sorpresa
La Policia Nacional investiga com va arribar un recipient ple de droga a les mans de tres nens de 6 i 7 anys a Cadis, després que aquests tres menors consumissin accidentalment la droga a les instal·lacions de la seva escola.
Els fets van passar la setmana passada i els menors van consumir la droga -trobada en un recipient que sol guardar al seu interior un ou sorpresa- per accident, al creure que era una llaminadura, segons han confirmat a Efe fonts de la investigació.
Els menors, ja a classe, van manifestar símptomes de malestar i marejos, i van ser portats a un centre sanitari per sotmetre'ls a diferents proves.
Notícies relacionadesEls resultats de les proves van confirmar que els menors estaven sota els efectes de l'haixix.
La Policia Nacional continua investigant els fets, des de la Unitat de Família i Dona juntament amb la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (UDICO), per determinar qui va portar el recipient amb droga al centre educatiu.
- Seguretat Millors cremes solars segons l’OCU: les quatre més recomanades per a aquest estiu
- «Ni un minut més, ni una visita forçada més» Metges de Catalunya crida també els CAP a plantar-se contra les hores extra, mentre Salut expressa «respecte» a les demandes
- Reunió anual al Cercle d’Economia El ‘president’ Feijóo no convenç l’empresariat català
- Consell El consell d’un mecànic perquè l’aire condicionat del cotxe no s’avarii: «Només cal apagar un botó»
- Situació interna El pols de Rufián per la llista electoral dispara la tensió d’ERC al Congrés
