Una dona apunyala dues companyes de feina i salta des del terrat a Sant Just Desvern
L'agressora està hospitalitzada en estat crític, mentre que les víctimes estan fora de perill
La dona, amb una actitud modèlica fins ara, es va reincorporar al lloc de treball fa dos mesos després de ser mare
zentauroepp41767224 sant just desvern180124191343
Una dona es troba en estat crític després d'agredir amb arma blanca dues companyes de feina i saltar des del terrat de l'edifici on que s'ubica la seva empresa, la firma Sunstar, a Sant Just Desvern. Les dues víctimes de l'agressió han patit ferides superficials i estan fora de perill un cop ja han rebut atenció mèdica.
La dona s'havia reincorporat al seu lloc de treball feia menys de dos mesos, després de donar a llum un nadó i completar la baixa per maternitat. "Alguns dels companys expliquen que feia dies que tenia una actitud una mica rara, però que res feia pensar ni de bon tros una reacció tan virulenta", explica un empleat de l'edifici Euro 3, on s'ha registrat el succés. A banda d'això, era una empleada "modèlica", que no havia tingut mai el més mínim problema a l'empresa, dedicada a productes d'higiene bucal, segons altres testimonis. Era una de les més veteranes de la firma, amb una desena d'anys de trajectòria, segons altres inquilins de l'edifici d'oficines.
No obstant, aquest dimecres a la tarda s'ha aixecat de la cadira i, sense dir res, ha tret un ganivet i ha atacat dues companyes. Una d'elles ha patit ferides al coll, i l'altra al braç, però han pogut evitar mals pitjors. Els altres companys s'han retirat al pas de la dona, que ha pujat des de la sisena planta on hi ha la companyia fins al terrat, un parell de nivells per sobre.
Notícies relacionadesDes d'allà s'ha llançat al buit per la part posterior de l'edifici i ha impactat amb la base del sistema antiincendis del bloc, la que serveix de connexió perquè els bombers endollin la manguera en cas de foc a l'edifici. Aquesta base ha esmorteït l'impacte, cosa que ha evitat que anés directament a terra, i ha impedit una mort pràcticament segura. La dona, però, es troba en estat crític a l'Hospital de Bellvitge. Les víctimes dels atacs han rebut l'alta, segons fonts de la investigació
"Hem sentit un cop molt fort a fora, i hem tret la música, però al no sentir res més, hem pensat que devia ser un accident a l'autopista [B-23], que està a prop. Però al cap de poc hem començat a veure per la finestra mossos inspeccionant la zona i hem temut que fos un atac gihadista una altra vegada, perquè ja va fugir un d'ells a prop d'aquí, en els atemptats del setembre. Després ja hem vist que retiraven el cos d'una dona, que no sabíem si era morta", ha detallat un treballador de la primera planta del bloc.
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Alerta veterinària Cinc empreses concentren el 30% dels porcs que es crien a Catalunya
- Salut pública El protocol comú contra la grip aconsella la mascareta
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Gestió de la dana L’Es Alert de les 20.11 hores també es va retardar gairebé dues hores per treure l’accent a València i substituir «tipus» per «tipo» i «aquest» per «este»
- Enquesta del centre d’investigació Reina Sofia a mil mares i pares Parlar de sexe a casa és tabú: quatre de cada 10 famílies eviten l’educació sexual
- La caiguda del sistema de control de trànsit paralitza tots els trens de Rodalies durant 10 minuts
- Procedent de l’Hospitalet Víctimes de l’accident de bus a França litiguen al jutjat per ser indemnitzats un any després del sinistre
- El Barça intenta impedir un altre ridícul i només vendrà entrades als seus socis en el partit contra l’Eintracht
