A Orellana la Vieja
Dos ferits greus, un d'ells un nen, en una carrera de cotxes bojos de Badajoz
La prova consisteix a participar amb un vehicle es mou només per la força de la inèrcia, sense pedals ni motors

orellana
Un home de 36 anys i un nen de 13 han resultat ferits greus en un accident durant la celebració d'una carrera de cotxes bojos a la localitat d'Orellana la Vieja (Badajoz).
L'accident, informa Europa Press, va tenir lloc dissabte cap a les 20.00 hores al carrer Corredera, a l'altura del número 36, segons ha informat el Centre 112 d'Extremadura, que després de rebre una trucada d'avís, hi va enviar els recursos d'emergència.
El nen de 13 anys té un trauma cranial, i l'home de 36 presenta un trauma toràcic i una fractura costal. Tots dos van ser traslladats a l'Hospital de Don Benito-Villanueva.
Notícies relacionadesEn concret, han intervingut en les tasques d'assistència una ambulància medicalitzada del 112 i una altra de convencional, personal sanitari del Punt d'Atenció Continuada d'Orellana la Vieja i agents de la policia local i de la Guàrdia Civil.
El requisit bàsic d'aquesta prova és fabricar un cotxe que es mogui només per la força de la inèrcia, sense pedals ni motors, disposi de tres rodes com a mínim, mecanisme de direcció o control i frens. Es tracta d'un dels esdeveniments més singulars de les festes del Cristo de la Capilla d'Orellana la Vieja, que aquest any celebra el seu centenari.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil