DES DE LES SIS DEL MATÍ
Crema un abocador als Hostalets de Pierola
El foc afecta una superfície de 2.500 metres quadrats
hostaletsbombers
Els Bombers de la Generalitat treballen en l'extinció d'un incendi en un abocador dels Hostalets de Pierola (Anoia), ha informat aquest dimecres el cos en un apunt a Twitter.
Imatges de l'incendi a l'abocador d'Hostalets de Pierola a primera hora. Els #bomberscat han rebut l'avís poc abans de les 6h del matí. pic.twitter.com/eknrjeQcK3
— Bombers (@bomberscat) 9 de agosto de 2017
L'incendi s'ha declarat a les 5.51 hores, afecta un total de 2.500 metres quadrats i està confinat dins del recinte, i per això no es tem que afecti el nucli de població, segons fonts del cos consultades per Europa Press.
Notícies relacionadesEn les tasques d'extinció hi treballen set dotacions dels Bombers i maquinària pesant de l'empresa que gestiona el recinte.
L'abocador dels Hostalets de Pierola ha sigut des de fa anys objecte de crítiques i queixes d'altres municipis adjacents per les contínues pudors, la contaminació lumínica i l'impacte paisatgístic.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
