operació policial
Intervinguts 80.000 euros amagats en un equipatge a l'aeroport de Barcelona
La Guàrdia Civil confirma que és una de les grans incautacions de diners dels últims mesos al Prat

Instal·lacions de l’aeroport barceloní d’El Prat. /
La Guàrdia Civil i agents de l'Agència Tributària han intervingut a l'aeroport de Barcelona-el Prat un total de 79.995 euros. Els diners estaven amagats a l'equipatge d'un ciutadà de Gàmbia que va aterrar en un vol procedent de Finlàndia.
El propietari, de 22 anys i resident a Itàlia, no havia declarat els diners a les Oficines de Duanes ni als llocs habilitats per l'Administració Duanera, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.
Els agents han instruït una acta per una infracció administrativa de la llei de prevenció del blanqueig de capitals i de finançament del terrorisme.
UNA DE LES GRANS INTERVENCIONS DE DINERS
Notícies relacionadesLa Guàrdia Civil ha ingressats els diners al compte d'una entitat bancària que s'utilitza per a aquesta classe d'intervencions, i ara estan a disposició de la Secretaria de la Comissió de la Prevenció del Blanqueig de Capitals.
Segons la Guàrdia Civil, és una de les grans intervencions de diners d'entrada a Espanya detectades els últims mesos a l'aeroport de Barcelona.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»