Crema la reproducció del Campanile del Ferrari Land a Port Aventura
L'incendi s'ha originat a les vuit del vespre i ha arrasat una de les noves atraccions del parc temàtic
Els Bombers de la Generalitat han apagat un incendi que s'ha declarat a la nova zona de Ferrari Land de Port Aventura. Les flames, visibles des de diferents llocs, han arrasat la reproducció de la torre del Campanile de la basílica de Sant Marc de Venècia.
Actualització incendi FerrariLand: crema edifici torre Campanille 5x5 x 25m alçada.Resta afectació fum.Teatre crema coberta però no interior
— Bombers (@bomberscat) 14 de diciembre de 2016
Les 15 dotacions de bombers han pogut sufocar les flames i des de poc abans de les deu de la nit ja només en queden tres rematant els focus que continuen fumejant. Les afectacions a les instal·lacions més pròximes són, segons un primer balanç encara provisional dels Bombers, menors.
Notícies relacionadesAquesta reproducció de la famosa torre ubicada a la plaça de Sant Marc de Venècia és una estructura que fa 25 metres d'alçada i té una base de 25 metres quadrats. És una de les atraccions que encara no havien sigut estrenades.
Ferrari Land Salou flama apagada. Queda fum a punts coberta teatre, on crema l'aïllant. Total dotacions #bomberscat activades: 15
— Bombers (@bomberscat) 14 de diciembre de 2016
Ferrari Land és una zona que està prevista inaugurar-se el 2017 i actualment encara està encara en construcció. És la gran novetat d'aquest parc temàtic.
- Erotisme i emocions Xavier Serrano, sexòleg: “Tots tenim una certa neurosi sexual”
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- ciclisme Vingegaard supera el tràmit i ja mira cap a les Dolomites
- eleccions imminents Riquelme ja opta oficialment a presidir el Madrid
- la llista de luis de la fUENTE Eric Garcia i Gonzalo lluiten per entrar a la llista del Mundial
