A LLEIDA
Un incendi forestal a la Guingueta d'Àneu afecta més de 210 hectàrees de pastures
Els mitjans aeris han reprès aquest dilluns les tasques d'extinció del foc
Els mitjans aeris dels Bombers de la Generalitat han començat aquest dilluns a les 9.00 hores a reincorporar-se a les tasques d'extinció de l'incendi d'una zona de pastures del Pirineu a la Guingueta d'Àneu (Pallars Sobirà), que va començar aquest diumenge.
Segons han informat fonts del cos d'emergències, en total s'han mobilitzaran tres helicòpters i quatre avions de vigilància i atac, que descarreguen aigua i transporten els bombers fins a la zona del foc, de molt difícil accés.
Imatge aèria #IFGuingueta al flanc dret; zona molt escarpada a on tan sols es pot accedit en helicòpter pic.twitter.com/wIeLaXCF1J
— Bombers (@bomberscat) 30 de octubre de 2016
A partir de les 09h, està previst que s'enlairin 3 HC q helitransportaran efectius i 4 AVA #maer #bomberscat a #IFGuingueta (imatge 06.36h) pic.twitter.com/xVyj9RHjt3
— Bombers (@bomberscat) 31 de octubre de 2016
Així mateix, estan desplegats una vintena de vehicles terrestres, entre camions i vehicles lleugers, que se centren a transportar efectius ja que no tenen accés a l'epicentre del foc a causa de l'orografia complicada i perquè no hi ha pistes d'accés.
Notícies relacionadesSegons l'últim balanç dels Agents Rurals d'aquest diumenge, el foc ha afectat unes 210 hectàrees.
La difícil orografia del lloc ha complicat l'accés dels equips d'extinció del foc, que des d'aquest diumenge evoluciona a baixa intensitat i que ja ha superat el vessant més escarpat de la muntanya.
- Ambient familiar Els cinc barris més segurs de Barcelona, segons un expert immobiliari: "No són els que tothom creu"
- Ajudes El SEPE ho confirma: aquest subsidi es pot cobrar fins a 30 mesos si ets víctima de violència de gènere o sexual
- Conflicte al Pròxim Orient L’Iran envia la seva resposta a l’última proposta de pau dels Estats Units
- Futbol Mor el pare de Hansi Flick abans del clàssic de Lliga
- La caixa de ressonància De Bob Dylan a Bad Bunny: ¿què és ser un gran compositor?
