joc de moda
L'Ajuntament de Bangkok crea la unitat policial Pokémon Go
La seva missió és vigilar les principals avingudes de la capital tailandesa per evitar els excessos dels fanàtics del joc

/
L'autoritat metropolitana de Bangkok ha creat la unitat policial Pokémon Go amb la missió de vigilar les avingudes principals de la ciutat i evitar que els "fanàtics" del joc de l'any cometin alguna imprudència en la seva cacera de ‘pokemons’.
La nova unitat de vigilància comptarà amb 50 agents ‘armats’ amb telèfons mòbils amb càmera que custodiaran deu artèries viàries d'aquesta metròpolis habitada per uns vuit milions de persones, sense comptar els suburbis, segons el diari ‘Bangkok Post’.
Els perseguidors de ‘pokemons’ que amb la seva conducta imprudent amenacin la circulació de vehicles i el trànsit de vianants seran multats amb 1.000 bat (una mica més de 25 euros).
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»