FOTOGALERIA
L'incendi de Seseña, en fotos
La impressionant columna de fum deixa imatges espectaculars
L'incendi del cementiri de pneumàtics de Seseña (Toledo) deixa una gran quantitat de fotos espectaculars. La impressionant columna de fum que produeixen els milers de tones de cautxú que s'acumulen a l'abocador es pot veure a quilòmetres de distància.
El cementiri de pneumàtics data del 2002 i està al costat de la megaurbanització construïda per Francisco Hernando ‘El Pocero’ al municipi toledà en ple 'boom' del totxo. El 70% de la parcel·la de l'abocador es troba a la localitat de Seseña, i el 30% restant, a Valdemoro, ja a Madrid.
Temes:
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
