"Benítez em va donar un bitllet de 10 euros després de fer-me una fel·lació"
El professor pederasta va abusar d'ell quan tenia 14 anys amb el pretext de fer-li massatge en una cama lesionada
Un jove de 22 anys, exalumne del col·legi dels Maristes de Sants-les Corts, ha declarat davant els Mossos d’Esquadra que Joaquín Benítez li va donar 10 euros després d'abusar d'ell al despatx que tenia al costat de la piscina. El jove, esportista, li va comentar un dia que s'havia fet mal en un entrenament de natació. El ‘Beni’ li va proposar fer-li un massatge a la zona lesionada de la cama i l'alumne, que llavors tenia 14 anys, va acceptar. Així el va tancar al despatx.
Estirat en calçotets sobre la llitera, va començar amb el massatge promès però va acabar practicant-li una fel·lació. L'alumne va intentar apujar-se els calçotets per aturar-lo, però Benítez l'hi va impedir, valent-se d'una “corpulència” superior i de la intimidació que el rol de professor li atorgava. Quan va acabar, el pederasta li va donar un bitllet de 10 euros i, abans que abandonés el despatx, li va demanar que no digués “res a ningú”. Segons reconeix la víctima, transcorreguts vuit anys, segueix tenint dificultats per mostrar-se pròxim en el tracte amb altres homes. Com a altres víctimes, també a ell li costa abraçar el seu pare.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Salut pública Catalunya crea el primer banc de microbiota fecal de l’Estat per tractar infeccions intestinals greus
- Partit Popular Feijóo planteja ampliar el tipus de delicte pel qual es pot expulsar un immigrant regularitzat
- Educació Carlos González, pediatre, sobre la desobediència dels teus fills: «El teu fill no somriu per desafiar-te quan el renyes»
- Bàsquet Ricky Rubio, jugar de la Penya: «Qui vol tornar soc jo, i estic preparat. Ho disfrutaré»
- Educació infantil El Parlament aprova augmentar el finançament de les places d’escola bressol fins als 1.800 euros