CAVALCADA ACCIDENTADA
Les aparatoses caigudes del rei Melcior durant la cavalcada de Sant Sebastià
El rei va tenir un bon ensurt al caure del camell dues vegades durant el recorregut de la cavalcada
La nit dels Reis Mags és sens dubte una de les nits més esperades de l'any. Totes les ciutats espanyoles van donar la benvinguda a Ses Majestats abans del repartiment de regals però, sens dubte, l'anècdota es va quedar a Sant Sebastià.
Al sorral de la Zurriola esperaven els patges i els camells per acompanyar els Reis Mags fins a la terrassa de l'Ajuntament. Abans d'iniciar la desfilada, el rei Melcir va perdre l'equilibri i va caure del camell. A les imatges que ha pujat un usuari al seu canal de Youtube es pot observar com el camell del rei ajup el cap i el tira.
Notícies relacionadesUna vegada superat el primer ensurt, van passejar per la ciutat per seguir saludant els milers de nens que estaven il·lusionats esperant-los. En aquell moment, just davant de l'Ajuntament de la capital guipuscoana, el rei blanc va tornar a caure del camell, per segona vegada.
Malgrat l'impacte de les caigudes i l'ensurt dels nens, Melcior no va patir cap lesió i va seguir el recorregut amb Gaspar i Baltasar.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
