CAVALCADA ACCIDENTADA
Les aparatoses caigudes del rei Melcior durant la cavalcada de Sant Sebastià
El rei va tenir un bon ensurt al caure del camell dues vegades durant el recorregut de la cavalcada
La nit dels Reis Mags és sens dubte una de les nits més esperades de l'any. Totes les ciutats espanyoles van donar la benvinguda a Ses Majestats abans del repartiment de regals però, sens dubte, l'anècdota es va quedar a Sant Sebastià.
Al sorral de la Zurriola esperaven els patges i els camells per acompanyar els Reis Mags fins a la terrassa de l'Ajuntament. Abans d'iniciar la desfilada, el rei Melcir va perdre l'equilibri i va caure del camell. A les imatges que ha pujat un usuari al seu canal de Youtube es pot observar com el camell del rei ajup el cap i el tira.
Notícies relacionadesUna vegada superat el primer ensurt, van passejar per la ciutat per seguir saludant els milers de nens que estaven il·lusionats esperant-los. En aquell moment, just davant de l'Ajuntament de la capital guipuscoana, el rei blanc va tornar a caure del camell, per segona vegada.
Malgrat l'impacte de les caigudes i l'ensurt dels nens, Melcior no va patir cap lesió i va seguir el recorregut amb Gaspar i Baltasar.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»