COL·LABORACIÓ CIUTADANA
Una noia entrega a la Policia una bossa que va trobar amb més de mil euros
Propietat d'un veí de Gavà, també contenia les claus d'un vehicle i un telèfon d'alta gamma
Una jove de la qual no han transcendit més dades ha entregat a la Policia Local de Guadix (Granada) un bossa que va trobar abandonada i que contenia les claus d'un vehicle, un mòbil d'alta gamma i més de mil euros en efectiu, propietat d'un ciutadà de Gavà (Barcelona).
L'Ajuntament de Guadix ha detallat en un comunicat que la jove, veïna del municipi, s'ha presentat aquest dilluns a la comissaria de la Policia Local per entregar la bossa que s'havia trobat, al no haver pogut localitzar el seu propietari.
Els agents van trobar al seu interior un telèfon mòbil d'alta gamma, una cartera amb documentació personal, les claus d'un vehicle i més de mil euros.
Notícies relacionadesLa Policia Local de Guadix ha agraït el gest "honest i solidari" de la jove, que no ha volgut que les seves dades siguin conegudes, i ha recalcat la importància de la col·laboració ciutadana.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
