Proposada una multa de 25.000 euros per als trabucaires de Cardedeu
El secretari Manel Álvarez, destinatari de la sanció administrativa, posa el seu càrrec a disposició de l'entitat per exercir la defensa que "consideri oportuna"

Un grup de trabucaires llancen salves sota el balcó del regidor del PP Jaume Gelada, el 17 d’agost passat, a Cardedeu. /
La Subdelegació del Govern a Barcelona ha obert un procediment sancionador en què proposa multar amb 25.000 euros els trabucaires de Cardedeu (Vallès Oriental) pels trets efectuats durant la festa major de la localitat, el 17 d'agostfesta major17 d'agost, malgrat que el jutjat ha arxivat la denúncia. En realitat, es tracta d'una denúncia administrativa contra el secretari dels trabucaires, Manel Álvarezdenúncia administrativaManel Álvarez, que no ha dubtat a posar el seu càrrec a disposició de l'entitat.
El regidor del PPC a la localitat, Jaume Gelada, es va sentir intimidat quan, segons sembla, la colla va disparar unes salves que, segons ell, simulaven un afusellament, davant el seu domicili. Per això, Gelada no va dubtar a presentar una denúncia contra set components del grup davant la fiscalia.
Notícies relacionadesAra, i malgrat que s'ha arxivat la denúncia, la Delegació del Govern a Catalunya ha decidit imposar la citada sanció administrativa al responsable de la colla, que ja ha anunciat que recorrerà la multa per via administrativa, i que es reserva el dret d'exercir qualsevol tipus de defensa "que consideri oportuna", de manera que ha posat el seu càrrec a disposició de l'entitat.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa