Al cap de Creus
Entregades al Parlament més de 75.000 firmes contra l'ampliació d'El Bulli
La campanya no és contrària al projecte de Bulli Foundation, però sí a la seva ubicació dins del parc
La presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha rebut aquest dimecres una delegació de la campanya ciutadana i ecologista que s'oposa al projecte d'ampliació de les instal·lacions d'El Bulli al parc natural del Cap de Creus, a la cala Montjoi de Roses, que li ha entregat un llapis de memòria amb més de 75.000 firmes de suport rebudes a la plataforma change.org.
La delegació l'han integrat la impulsora de la campanya de firmes, Carolina Sanpera, la presidenta de Depana-Lliga per a la Defensa del Patrimoni Natural, Marta Gumà, i la representant d'Iaeden-Salvem l'Empordà Barbara Schmitt, que li han entregat el manifest firmat per una quarantena d'entitats, ha informat el Parlament.
La campanya no és contrària al projecte de Bulli Foundation, però sí a la seva ubicació dins del parc, per la qual cosa rebutgen una "llei a mida" per a l'edificació del complex. De Gispert farà arribar la documentació i les firmes als grups parlamentaris.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»
- CAS CERDÁN-ÁBALOS L’empresària que va assegurar haver portat bosses amb efectiu Ferraz no declara al Senat, però ratifica que va entregar 90.000 euros al PSOE
- Homenatge al president afusellat El catalanisme apel·la a Companys per combatre l’extrema dreta des de l’«esperança» i la «unitat»
- Viatge del president Illa es veurà amb el rei Carles III d’Anglaterra en el marc d’unes jornades contra el canvi climàtic a Londres
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims