FLAMES AL MARESME
Un incendi d'hivernacles a Vilassar de Mar obliga a desallotjar set persones
El foc ha quedat estabilitzat després que els Bombers de la Generalitat hagin utilitzat 14 dotacions terrestres i dos helicòpters
Un incendi en uns hivernacles a Vilassar de Mar (Maresme) ha obligat aquest dijous a desallotjar set persones de cases pròximes mentre els Bombers de la Generalitat treballen en l'extinció del foc.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat, el foc ha estat estabilitzat al voltant de dos quarts de cinc de la tarda, i han treballat en l'extinció del foc 14 dotacions terrestres i dos helicòpters dels bombers.
L'incendi s'ha declarat en uns hivernacles propers al parc aquàtic Isla Fantasia, i els bombers han seguit remullant el material cremat per poder donar el foc per extingit. El foc ha cremat tres hivernacles de dues finques
Fort vent
Notícies relacionadesEl cap de la Regió Metropolitana Nord de Bombers, David Borrell, ha explicat que el fort vent ha dificultat les tasques d'extinció perquè el foc s'ha propagat molt ràpidament cap a les vivendes.
No obstant, les flames no han arribat a les vivendes perquè l'incendi s'ha pogut estabilitzar abans. No hi ha hagut danys personals i només s'han hagut de lamentar danys en les infraestructures agrícoles.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
