'Tarragona, possible destí d'armes químiques sirianes', a la portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
EUA planteja a Espanya que es faci càrrec dels residus en procés de destrucció
La portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA d'aquest dijous es fa ressò que Tarragona és un possible destí d'armes químiques sirianes. Els EUA han plantejat que Espanya es faci càrrec dels residus generats en el procés de destrucció de l'arsenal. Rajoy descarta ara com ara recolzar l'encàrrec, al qual aspira una empresa catalana.
La foto de la primera pàgina del diari està dedicada al brillant retorn de Messi, que ha contribuït amb dos gols al contundent triomf (4-0) del Barcelona sobre el Getafe.
La portada destaca també que els barons i Gallardón negociaran la llei de l'avortament; que, els dimecres, el cine valdrà menys de 5 euros; el relat d'un testimoni del crim del Born; i que l'ocupació només s'animarà amb contractes per hores.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"