Unes 8.000 persones disputen a Barcelona la final nacional de videojocs
La Lliga professional reuneix els especialistes en jocs com 'Black Ops II', 'League of Legends' o 'FIFA'
El protagonista del joc bèl·lic ’Call of duty. Black ops’.
Unes 8.000 persones han participat aquest cap de setmana en la final de la Lliga nacional de videojocs professionals que s'ha celebrat a l'edifici del Disseny Hub Barcelona (DHUB).
Després de sis mesos de fases prèvies de la competició disputades 'on line', els finalistes s'han donat cita aquest cap de setmana a Barcelona per disputar de forma presencial la final de la Lliga de Videojocs Professionals (LVP).
Notícies relacionadesAmb les entrades esgotades, l'esdeveniment ha servit per veure els millors jugadors d'Espanya en videojocs com 'Black Ops II', 'League of Legends' o 'FIFA' i ha servit també perquè els professionals provessin les últimes novetats en videoconsoles.
La LVP és la competició d'esports electrònics més prestigiosa del país, en què han participat 'on line' més de 200.000 jugadors en les fases prèvies a la final.
- Tribunal Constitucional La Fiscalia i l’Advocacia de l’Estat recolzen amnistiar Puigdemont i denuncien vulneració dels seus drets pel Suprem
- Operació policial Els Mossos arresten dos joves de 19 anys per la retenció il·legal de dos nois a Barcelona després d’una nit de festa
- Ple del Parlament El Govern defensa haver «donat la cara» per Rodalies davant una oposició que continua reclamant dimissions pel «col·lapse» de Catalunya
- Mobilitzacions a Catalunya «Lluitar també és educar»: els professors catalans inicien la jornada de vaga tallant carreteres
- Estudi de la Creu Roja Més de la meitat dels majors de 45 anys pateixen edatisme laboral: «Necessitem gent més activa»
