LES PROTESTES 2.0
El Govern assegura que l'acció a la plaça de Catalunya "no és un desallotjament"
Francesc Homs afirma que després de la neteja, els indignats podran continuar amb la seva acampada

El portaveu del Govern, Francesc Homs, en roda de premsa, l’abril passat. /
Laintervenció policial en l'acampada de laplaça de Catalunya d'aquest matí"no és un desallotjament, és neteja"i els indignats podran continuar a la plaça una vegada acabades les tasques de neteja. Així ho ha assegurat el secretari general de Presidència iportaveu del Govern, Francesc Homs.
En una entrevista aEls matins de TV-3, Homs ha afirmat que l'actuació "no és un desallotjament", sinó unaoperació de neteja impulsada perquè"tot aconsellava" una intervenció de les brigades de neteja. Així ho han decidit el Govern i l'Ajuntament de Barcelona. I ha recordat que l'objectiu dels agents desplegats ésgarantir la seguretat i l'ordre públic.
El portaveu de l'Executiu català ha insistit quedesprés d'aquestes tasques "qui vulgui podrà continuar amb l'acampada a la plaça".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»