EL CRIM DE L'ADOLESCENT SEVILLANA

La fiscalia demana tancar els perfils a Tuenti de Marta del Castillo i del presumpte encobridor

Arran de la proliferació d'imatges publicades en els mitjans, la decisió pretén preservar el dret a la intimitat de tots dos

1
Es llegeix en minuts
EFE
SEVILLA

La fiscal en cap de Sevilla, María José Segarra, ha sol·licitat al jutge que instrueix el cas de la desaparició de Marta del Castillo que ordeni la clausura dels perfils a la xarxa social Tuenti de la noia i del menor de 15 anys internat des de dilluns passat en un centre de menors com a encobridor del crim.

La mesura s'ha pres arran de la proliferació en mitjans de comunicació i a internet d'imatges de la jove assassinada i dels seus presumptes homicides o còmplices tretes de diferents xarxes juvenils.

En aquest sentit, l'escrit de Segarra té com a objecte preservar tant el dret a la intimitat com l'honor personal i familiar de tots dos. Al mateix temps, es vol impedir l'extracció de fotografies i converses privades que puguin donar detalls personals dels menors.

Notícies relacionades

La fiscal ha enviat l'escrit al jutge, que té l'última paraula, i sol·licita que aquest "promogui les accions pertinents" per clausurar la pàgina dels dos menors a Tuenti.

Per la seva part, fonts de la xarxa social han explicat que "col·laboraran en tot" amb la Justícia, de manera que no posaran cap trava en el procés.