A ANLLARES DEL SIL
Dos ferits greus arran de l'explosió d'un recipient amb gas en una central tèrmica de Lleó
Dos operaris han resultat ferits avui arran de l'explosió d'un recipient ple de gas a la central tèrmica ubicada a la localitat d'Anllares del Sil (Lleó), segons han informat fonts del Servei d'Emergències Castella i Lleó 112.
L'accident ha tingut lloc uns quants minuts abans de les 17.55 hores, quan dos treballadors de la central han resultat ferits i han patit diversos traumatismes per les restes despreses per l'explosió d'un recipient ple de gas.
En el sinistre han resultat ferits de gravetat dos homes de 32 i 54 anys, identificats, respectivament, com a H.G.V. i L.G.R. Tots dos han estat evacuats posteriorment en uvi mòbil i ambulància de suport vital bàsic a l'Hospital del Bierzo de Ponferrada.
Temes:
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc