Estrena
Apple TV+ llançarà al febrer la sèrie ‘Sospechosos’, amb Uma Thurman
La ficció protagonitzada per l’actriu nord-americana es podrà veure des del dia 4 del pròxim mes
La sèrie ‘Sospechosos’, ‘remake’ de la israeliana ‘Kfulim’ (‘Falsa identidad’), arriba a les llars espanyoles a Apple TV+ el pròxim 4 de febrer, data de l’estrena mundial de la producció, protagonitzada per Uma Thurman.
La nova sèrie de suspens i drama narra en vuit episodis el segrest, en un hotel de luxe a Nova York, del fill d’una important empresària (Thurman), que els autors han gravat en vídeo i pujat a les xarxes socials, fins que es converteix en material viral.
Durant la investigació, sorgiran quatre sospitosos, quatre individus de nacionalitat britànica, aparentment normals, que es trobaven a l’hotel la nit en què es produeixen els fets.
Així comença una carrera del gat i el ratolí per evadir les forces combinades de l’Agència Britànica contra el Crim i l’FBI nord-americà i per demostrar la seva innocència, ja que cada vegada és més evident que qualsevol pot ser sospitós.
Juntament a Thurman, protagonista de ‘Pulp Fiction’ o ‘Gattaca’, hi haurà en el repartiment Kunal Nayyar, Noah Emmerich, Georgina Campbell, Elyes Gabel, Elizabeth Henstridge, Edward Bluemel i Angel Coulby.
Notícies relacionadesLa nova sèrie d’Apple TV serà de producció britànica i estarà dirigida per Chris Long («The Americans»), que també produeix la ficció juntament amb el ‘showrunner’ Rob Williams. La sèrie compta, així mateix, amb la producció de Darin McLeod («Watchmen»).
La sèrie, que va ser un fenomen quan es va presentar a Israel el 2015, s’estrenarà exclusivament a Apple TV+ amb els dos primers episodis, seguits d’un de setmanal, cada divendres.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
