LLEGENDA TELEVISIVA
‘Sexe a Nova York’ tindrà nous capítols sense Samantha
Sarah Jessica Parker ha confirmat el ‘revival’ de la mítica producció d’HBO amb una sèrie limitada de deu episodis
Els rumors de fa unes setmanes s’han convertit en notícia: ‘Sexe a Nova York’ tindrà continuació, gairebé dues dècades després del final original de la mítica sèrie i una mica més d’una de la segona pel·lícula. Les actrius Sarah Jessica Parker (Carrie), Cynthia Nixon (Miranda) i Kristin Davis (Charlotte) van compartir ahir a la nit el mateix ‘teaser’ en els seus comptes d’Instagram. Imatges d’una sorollosa Manhattan alternades amb els reflexos d’una pantalla, suposadament la del portàtil de Carrie. «I de sobte... la història continua», escriu la columnista.
El «de sobte» és relatiu: de moment, no hi ha data d’estrena per a aquest ‘revival’. El que se sap és que no serà una simple reunió en algun plató, com s’ha fet amb ‘El príncep de Bel Air’ i aconseguirà ‘Friends’, sinó una sèrie limitada de deu episodis a HBO Max. La producció arrencarà a finals de primavera.
La trama se centrarà en les tres amigues citades a dalt, i no les quatre originals, perquè Kim Cattrall, que va donar vida a la més sexual del grup, Samantha, va decidir fa temps deslligar-se de la franquícia, així com de tot el que tingués a veure el més mínim amb Sarah Jessica Parker, a qui no tolera. La gota que va fer vessar el got, segons sembla, la trama reservada a Samantha per a aquesta tercera pel·lícula mai realitzada: una trama de sèxting amb Brady, el fill adolescent de Miranda. Queda saber com s’explicarà l’absència de l’estimat (per l’audiència) personatge; si de manera amable o tirant-li un piano al damunt, la manera com es van carregar Charlie Sheen a ‘Dos hombres y medio’.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
