Fundació Amics de l’Hospital del Mar
Una marxa nòrdica recapta fons a Santa Coloma per la lluita contra el càncer de mama
La setena edició de la Marina Walktrial ha recuperat aquest any la seva versió presencial després del format virtual que es va implementar el passat

Una marxa nòrdica ha recaptat fons aquest diumenge per a la investigació del càncer de mama al municipi de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) i la Serralada de Marina, organitzada per la Fundació Amics de l’Hospital del Mar. La setena edició de la Marina Walktrial, que ha recuperat aquest any la seva versió presencial després del format virtual que es va implementar el passat a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19, pretenia recaptar fons per a la investigació en immunoteràpia i càncer de mama a l’Hospital del Mar i l’Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques.
La marxa, que ha partit del parc de Torribera de Santa Coloma, ha tingut dos circuits, de cinc i deu quilòmetres, respectivament. La primera ruta ha inclòs una visita guiada al monestir de Sant Jeroni de la Murtra, mentre que la segona ha finalitzat al poblat ibèric de Puig i Castellar.
La prova s’ha organitzat en el marc de la celebració, el dia 21, del Dia del Càncer de Mama, del qual cada any es diagnostiquen a Catalunya uns 5.000 casos.
Notícies relacionadesLa marxa ha comptat amb el recolzament del Centre de Salut Mental Dr. Emili Mira, del programa La Mar de Saludable del Parc de Salut Mar, de la Diputació de Barcelona i de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- L’agost del 2020 La Fiscalia demana presó per a una dona per «no vigilar» un nen que va morir ofegat a la platja de Badalona
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- El ple El TC anul·larà la setmana que ve el vot delegat de Puigdemont i Puig amb què es va constituir el Parlament
- Debat educatiu Alejandro Rodrigo, expert en Anàlisi i Investigació Criminal: "Els xavals disruptius han segrestat l’autoritat de les escoles"
- SALUT Primer trasplantament pediàtric de cor i fetge a Espanya
- Decisió pionera Un jutge veu accident laboral en els efectes de la vacuna de la covid
- Guardó Núria Sebastián, Premi de Recerca pels estudis sobre bilingüisme
- BARCELONEJANT ¡Balena a la vista!