Formació universitària
Més de 70 estudiants de Medicina de la UB faran pràctiques a l’Esperit Sant de Santa Coloma aquest curs
Per la seva banda, els estudiants de tercer diàriament acaben la jornada amb un seminari impartit per professionals de la FHES

Aquest mes de setembre, 15 alumnes del tercer i sisè curs del grau de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB) han començat les seves pràctiques a la Fundació Hospital de l’Esperit Sant (FHES) de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès).
En grups de quatre o dotze, depenent del curs, els estudiants «tenen la possibilitat de conèixer com funcionen les diferents àrees de l’hospital», comenten des del centre hospitalari.
Així, en el cas dels estudiants de tercer diàriament acaben la jornada amb un seminari impartit per professionals de la FHES. A mesura que avança el curs acadèmic van entrant diferents grups d’estudiants i s’espera que durant aquest any passin pel centre uns 72 estudiants.
Notícies relacionadesA la FHES es fan estades en pràctiques d’alumnes d’una diversitat d’estudis de postgrau i grau universitari, formació reglada de mòduls professionals de grau superior i de grau mitjà, així com formació provinent de cursos d’inserció laboral destinats a col·lectius prioritaris (aturats) tant de l’àmbit sanitari com d’altres àmbits.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»