«GARANTIR LA CAPACITAT ESTRUCTURAL»
Arriben les obres a la L9 del metro a Santa Coloma per reforçar l'estructura del túnel
Les obres definitives s'iniciaran el dia 13 de juliol i es preveu que «durin menys de 10 dies»
nh 1420
El parc de Can Zam de Santa Coloma de Gramenet es veurà afectat durant uns dies per la realització d’unes obres de reforç estructural d’un tram del túnel de la línia 9 del metro, a la part final del tram nord.
Les obres, que començaran a mitjans de juliol, consistiran en la realització d’uns pilotatges adossats al mur existent per «garantir la seva capacitat estructural», expliquen des de l’Ajuntament de Santa Coloma.
Notícies relacionadesAquest dilluns 29 de juny s’han fet unes cales de comprovació abans de l’inici de les obres definitives que s’iniciaran el dia 13 de juliol i que es preveu «que durin menys de 10 dies», indiquen des del consistori.
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Al Parlament Catalunya regula el lloguer de temporada i d’habitacions per posar límit a possibles fraus de la llei de vivenda
- Laboratori IRTA-CReSA Registre policial al laboratori IRTA-CReSA de Cerdanyola, investigat per l’origen de la pesta porcina
- Exclou el lloguer turístic Les claus de la nova regulació de lloguers de temporada que preveu aprovar el Parlament
- Pòdcast: el cas de Juana Canal «A l’entrar a casa de la meva tia era tot fosc i ple de ganivets i forquilles tirats per terra. De matinada va sonar el timbre i era ell»
