FINS AL 15 DE NOVEMBRE
Art colomenc contra el terratrèmol del Nepal
Dos artistes de Santa Coloma aniran al Nepal a fer una gira d'espectacles per a les persones afectades pel terratrèmol de 2015
Rafa Espada i Gerardo Casali, artistes de Santa Coloma.
Els artistes colomencs Rafa Espada i Gerardo Casali, de la companyia teatral colomenca El Negro i el Flaco, estan des del passat 25 d'octubre i fins al 15 de novembre a Nepal atenent la infància i la població encara afectada pel terratrèmol de 2015.
Durant tres setmanes, l'equip portarà a terme una gira d'espectacles visitant escoles de poblets afectats, camps de desplaçats i cases i centres d'acollida.
Davant de més de 3.000 persones
L'objectiu de l'expedició és donar suport emocional i psicològic a la infància i la població afectada a través del riure.
Notícies relacionadesEs preveu compartir somriures amb més de 3.000 persones.
Més notícies de Santa Coloma a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Crisi de mobilitat Els sindicats anul·len la vaga ferroviària després d’arribar a un acord amb Transports
- Tribunals Exculpat per circular sense punts per "un error administratiu"
- Carmen Bianchi: "Ha sigut el meu regal de Reis"
- Salut El 30% dels adolescents que aposten ‘online’ en són addictes
- Col·lectiu vulnerable Almenys 900 famílies esperen un habitatge d’emergència a Catalunya
