Santa Coloma inverteix 5,5 milions d'euros en la remodelació de l'emblemàtic mercat Sagarra
Mentre es porten a terme els treballs, els paradistes es traslladaran a una carpa provisional al passeig Llorenç Serra
Imatge actual de la façana del Mercat Sagarra de Santa Coloma de Gramenet. /
L'estiu que ve començarà aSanta Coloma de Gramenet la remodelació delmercat Sagarra, un edifici de1934ubicat a la plaça Sagarra i que des de la seva inauguració no ha patit cap intervencióde millora d'aquesta envergadura.
En total, s'invertiran5,5 milions d'eurosen aquest equipament, que serviran permodernitzar les parades, ampliar els espais de pas, dotar-lo de més llum natural i refer la planta subterrània per millorar la gestió de mercaderies i residus.
Notícies relacionadesTambé es restauraran elselements arquitectònicsde la façana, que està catalogada com apatrimoni local. El mercat va complir el 2009 els seus primers75 anysde funcionament.
Abans de començar les obres, els paradistes es traslladaran a una carpa provisionalque s'instal·larà al passeigLlorenç Serra, una de les artèries d'accés al centre de la ciutat.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
