Restriccions obligades
Barcelona habilitarà 11 espais perimetrats per a un Sant Jordi descentralitzat
Només podran posar parades davant els seus establiments les llibreries i les floristeries
La ciutat de Barcelona habilitarà 11 espais a la via pública perimetrats i controlats el pròxim dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, que serà descentralitzada per evitar aglomeracions, i només podran posar parades davant els seus establiments les llibreries i les floristeries.
Així ho han explicat aquest dilluns la Cambra del Llibre de Catalunya i el Gremi de Floristes en una roda de premsa celebrada a l’Ateneu Barcelonès, en què han destacat que les parades de llibres i roses, un total de 490, seran «exclusivament» de professionals dels diferents sectors de la cadena de valor del llibre i dels floristeries, i podran instal·lar-les del dimecres 21 d’abril al divendres 23.
Els espais perimetrats a Barcelona, en què hi haurà firmes d’autors i control d’accés, estaran el passeig de Gràcia, entre ronda Sant Pere i carrer Aragó; passeig Lluís Companys; Jardinets de Gràcia;plaça Reial; plaça de Valdívia (les Corts); plaça de la Vila (Gràcia); plaça de Sarrià (Sarrià); jardins Centelles del Palau Macaya (Eixample); plaça Universitat; plaça Orfila (Sant Andreu) i l’espai entre la Rambla i els carrers Pallars, Llacuna i Pujades del Poblenou.
- Educació a Catalunya Així són els 9 col·legis de Barcelona de la llista Forbes 2026 de millors escoles d'Espanya: molt anglès i activitats a l'aire lliure
- Violència sexual La jutgessa arxivarà la segona denúncia contra Errejón per agressió sexual perquè la víctima no s'ha ratificat
- Convivència intergeneracional Viure gratis a Barcelona a canvi de companyia: així funciona aquest programa entre persones grans i estudiants
- Cost de la vida L'IPC es manté en el 2% al febrer a Catalunya, per sota de la mitjana espanyola
- Sinistralitat urbana Ni alcohol ni velocitat: la causa real de la majoria d’accidents a Barcelona
