Xoc en una pujada
Un vehicle de neteja travessa una casa a Sant Cugat

Un vehicle municipal de neteja s’ha estavellat contra una casa a Sant Cugat del Vallès (Barcelona), travessant-la completament, sense que l’accident hagi causat ferits, tot i que l’ajuntament i la concessionària del servei investiguen les causes.
Segons indica l’Ajuntament de Sant Cugat a la xarxa social Twitter, un vehicle del servei de neteja, pertanyent a la concessionària Valoriza, s’ha estavellat contra una casa del carrer Diamant sense que això hagi provocat víctimes.
L’accident, afegeix el consistori, ha ocorregut quan «el conductor ha perdut el control del vehicle» en la pujada del carrer Monestir del Poblet, que té un fort pendent, per causes que s’estan investigant.
Notícies relacionadesUn vehicle del servei de la neteja, concessionat a Valoriza, s’ha estavellat contra una casa del carrer Diamant sense provocar ferits. L’accident ha passat quan per causes que s’investiguen el conductor ha perdut el control del vehicle en la pujada del carrer Monestir del Poblet. pic.twitter.com/L4t11fOjgm
— Aj. Sant Cugat (@ajsantcugat) 8 de diciembre de 2022
En el moment de l’accident, el matrimoni que viu a la casa no es trobava allà, i ni el conductor del vehicle ni l’altre operari que l’acompanyava, han resultat ferits.
Tant l’ajuntament com la concessionària han lamentat l’accident i s’han posat a disposició dels veïns afectats, que dormiran aquesta nit a casa d’uns familiars. Els bombers han optat de moment per no retirar el vehicle sinistrat per garantir l’estabilitat de la casa i facilitar el peritatge.
- Un nou ‘metro La unió de Ferrocarrils a Barcelona començarà al juliol i requerirà almenys cinc anys d’obres
- Pòdcast Mamarazzis: guerra oberta entre Isabel Preysler i Mario Vargas Llosa
- EL POLÈMIC ENTORN DE MESSI Matías Messi diu que «s’ha de fer fora» Laporta perquè torni Leo al Barça
- Investigació judicial El director del Pare Manyanet a l’informàtic que va denunciar el capellà pedòfil: «Has perjudicat l’escola»
- Reurbanització amb discòrdia Veïns de Sant Antoni veuen un «engany» en el projecte dels Comuns per a la ronda
- Sisme Terratrèmol a Turquia: última hora dels ferits i morts en el sisme, en directe
- Conflicte a l’est d’Europa Guerra Rússia-Ucraïna avui: últimes notícies de la invasió de Vladímir Putin, en directe
- ESPECIAL MULTIMÈDIA L’AMB impulsa mesures de regeneració hídrica per estalviar aigua potable
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 9 de febrer del 2023
- Article d’Alejandro Giménez Imirizaldu Bici metropolitana