Famílies Nombroses
Fanoc demana a Sant Cugat millorar la protecció a les famílies nombroses
L’organització denuncia que en els últims anys s’han anat reduint les mesures de suport al col·lectiu
SOCIEDAD 28-10-2020 REPORTAJE SOBRE EL COLAPSO DE LAS ADMINISTRACIONES FRENTE LA OLA DE POBREZA FAMILIA QUE MALVIVE EN UNA HABI /
L’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (Fanoc) ha demanat als ajuntaments millorar la protecció a les famílies nombroses en les ordenances municipals.
En un comunicat, ha criticat que l’últim any s’han reduït les mesures de suport al col·lectiu, com la bonificació en l’IBI o els descomptes en taxes i preus públics d’alguns serveis.
L’organització ha afegit que en molts casos s’han introduït criteris restrictius de renda molt baixos o de valor cadastral, cosa que fa que moltes famílies en quedin excloses.
La pobresa ha augmentat en aquestes famílies
Entre les ciutats que ho han fet ha situat Barcelona o Sant Cugat del Vallès.
Segons dades de Fanoc, només 87 de 947 municipis disposen de mesures específiques de suport a les famílies, cosa que suposa un 9,1% del total.
Notícies relacionadesPer contra, recorda que el 30% dels nens formen part d’una família nombrosa a Catalunya, i que les taxes de pobresa i risc d’exclusió social en aquestes llars han augmentat molt en els últims anys.
Llegeix totes les notícies de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Sant Cugat
- Conflicte a l’escola catalana Vaga a l'educació a Catalunya: ¿on és avui dijous i on toca demà divendres?
- Polèmica educativa Parlon obre una "informació reservada" per aclarir la infiltració dels Mossos en una assemblea educativa
- Congrés d’Ace Alzheimer Center Barcelona Recopilar l’historial mèdic de la població per estudiar com es comporten aquells que desenvolupen alzheimer: el futur predictor de la malaltia
- Després del fiasco al Congrés Junts s’obre a facilitar el decret d’habitatge del Govern si permet desgravar les hipoteques
- El jurat considera culpable d'assassinat amb traïdoria l'acusat de matar i esquarterar el seu company de casa a Piera
