Infraestructures
Les obres del nou edifici de La Mirada de Sant Cugat ja tenen data d’inici
Serà el pròxim gener, així ho va dir l’alcaldessa Mireia Ingla en el programa ‘Línia directa’ de Cugat Mèdia

Les obres per construir el nou edifici de l’escola La Mirada començaran el pròxim gener. Ho va assegurar Mireia Ingla, alcaldessa de Sant Cugat, en el programa ‘Línia directa’ de Cugat Mèdia.
Es preveu que els treballs previs al Parc del Bosc de Volpelleres durin uns dos mesos, i la construcció com a tal, uns 18. Els alumnes continuaran estudiant en mòduls mentre durin les obres.
Projecte de ciutat
Ingla va reiterar que aquest és un «projecte de ciutat» i que l’equip de govern ha treballat molt per superar tots els obstacles que algunes entitats, segons ella, «continuen posant» amb la judicialització del projecte.
Notícies relacionades«Em sembla incomprensible que el principal partit de l’oposició hi votés en contra», va carregar l’alcaldessa contra Junts per Sant Cugat.
Ingla va assegurar que, malgrat la durada de les obres, «hi ha mòduls per donar cobertura al curs fins a l’any que ve».
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Sector bancari El president del BBVA descarta dimitir i defensa que el desenllaç de l’opa no és un fracàs sinó una «oportunitat perduda»
- Intent d’adquisició fallit Illa celebra el fracàs de l’opa del BBVA al Sabadell i es reunirà aquest divendres amb Oliu
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- Insuficiències de la salut pública Les infermeres denuncien una manca greu de recursos a Urgències psiquiátriques de Vall d'Hebron
- TELEVISIÓ I MAS Males notícies: s’acosta Halloween