L'EVOLUCIÓ DE LA PANDÈMIA
Gairebé 400 morts en un dia marquen un nou rècord a Espanya i eleven el total a més de 1.700
El número de contagiats creix fins a 28.572, dels quals gairebé 16.000 estan hospitalitzats
El punt més feble, les ucis, ja acullen 1.785 pacients en estat crític
zentauroepp52807220 grafcat2860 igualada barcelona 16 03 2020 vista de la 200320120352 /
El nombre de morts per coronavirus a Espanya ha experimentat un fort augment de gairebé 400 morts. Exactament 394, amb què la xifra total ja arriba als 1.720, segons les dades facilitades aquest migdia pel Ministeri de Sanitat. La progressió en el nombre de morts no para d’accelerar-se i ja és més alta que la registrada per Itàlia en els dies equivalents de l’epidèmia.
El nombre de casos nous ha baixat, en canvi, respecte al dia anterior, quan van pujar en gairebé 5.000. L’augment ha sigut de 3.646, cosa que ha elevat la xifra total a 28.572.
Un dels aspectes més crítics de la crisi, el de número malalts ingressats a les ucis, no ha experimentat el mateix creixement. El total d’ingressats en aquests llocs és de 1.785, 173 més que el dia anterior. Els malalts hospitalitzats ja sumen 15.554, gairebé el 60% de tots els casos detectats.
Notícies relacionadesMadrid, la comunitat més afectada, ja supera les mil morts i s’acosta als deu mil encomanats.
El nombre de pacients que ha rebut l’alta és de 2.575.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
