Mor una nena de 9 anys per una meningitis de caràcter "fulminant" a Manresa
És la segona mort per aquesta malaltia en menys de 15 dies a Catalunya
foto 3169012
Una nena de 9 anys, veïna de Manresa (Bages), ha mort aquesta matinada a l'Hospital de Sabadell, possiblement a conseqüència d'una malaltia meningocòccica de caràcter "fulminant", i es converteix en la segona mort per meningitis en menys de 15 dies a Catalunya.
Segons ha confirmat el Departament de Salut de la Generalitat, la nena va començar a presentar els símptomes ahir al migdia, a les dues d'aquesta matinada va ser atesa a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa i a causa de la gravetat del seu estat va ser traslladada a l'UCI pediàtrica de l'Hospital Parc Taulí de Sabadell, on ha mort a les quatre de la matinada.
En un comunicat, el Departament de Salut ha informat que aquest matí ja s'ha començat el subministrament de profilaxi als companys de l'escola on estudiava la menor.
- Col·lapse crònic La ratera diària de Barcelona: per què les rondes ja no donen més de si i què proposen els experts
- HI HAVIA QUATRE ATRAPATS Tres morts i un ferit després d’una allau a prop del balneari de Panticosa
- Previsió meteorològica Nit de Cap d’Any gelada: l’arribada d’una massa d’aire fred provocarà un marcat descens dels termòmetres a tot Espanya
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
