Traslladat a l’Hospital Taulí
Un home s’autolesiona a Sabadell després de ser atès en un servei d’atenció ciutadana
Un home de 46 anys s’ha autolesionat al centre d’Atenció a la Ciutadania de Sabadell (SAC) –ubicat al número 10 del carrer Indústria–, cap a les 11 h d’aquest dijous 27 de juliol. A causa de les ferides –visibles a la mà i al braç, segons fonts policials– l’afectat ha hagut de ser trasllat a l’Hospital Taulí pels serveis d’emergència sanitaris. Fonts coneixedores del cas apunten de manera extraoficial que l’home ferit ha denunciat que ha sigut mal atès i que no «li feien cas».
Segons detallen des del consistori sabadellenc, es tracta d’«una persona amb una malaltia mental que portava una fulla d’afaitar a la butxaca i s’ha autolesionat».
Notícies relacionadesSeguidament, s’han personat al lloc dels fets la policia local i la tinenta d’alcaldia de l’Àrea d’Economia i Serveis Centrals, Montse González.
Més notícies de Sabadell a l’edició local d’EL PERIÓDICO Sabadell
- Hivern Aquesta és l’opció més barata de calefacció a casa: “És molt probable que estiguis pagant fins a un 50% més”
- Humor Polèmica a Tarragona per la "censura" a una comparsa del Carnaval per la seva sàtira de PortAventura
- Economia Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- Aterratge d’emergència al Prat Una passatgera de l’avió de Turkish Airlines aterrat al Prat va alertar d’un missatge que explotaria una bomba
- Xifres de rècord Hereu destaca el creixement «serè» del turisme el 2025, gairebé el doble en despesa (+6,8%) que en nombre de visitants (+3,5%)
