Cultura i No-violència
Contacontes local per la commemoració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau
L’espectacle té com a públic objectiu els nens i nenes a partir de 3 anys i es realitzarà a la Biblioteca Vapor Badia

L’Ajuntament de Sabadell ha organitzat el contacontes ‘Les històries de la Frieden’ per commemorar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) dilluns vinent, 30 de gener. Amb aquest acte, des del consistori proposen un esdeveniment que permeti a les famílies explorar, al costat de la Frieden, les relacions pacífiques entre persones, l’harmonia i el respecte.
L’espectacle va a càrrec de la companyia santcugatenca Patawa i està dirigit a nens i nenes a partir de 3 anys. Se celebrarà a la Biblioteca Vapor Badia el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a les 18 hores.
La data del DENIP coincideix amb el dia de l’assassinat del líder pacifista i espiritual de l’Índia Mahatma Ghandi, defensor de la no-violència i la resistència pacífica davant la injustícia.
Notícies relacionadesL’objectiu d’aquesta efemèride és promoure l’educació per la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. Durant tot el dia, les escoles organitzen activitats pedagògiques per sensibilitzar sobre els conflictes posant en valor la pau sobre la violència, acostant l’alumnat a conceptes com l’amor universal i els drets humans. També se’ls anima a conèixer persones que lluiten per la pau i la justícia al món i a aprendre formes de resolució de conflictes de manera pacífica i dialogant.
Llegeix totes les notícies de Sabadell a EL PERIÓDICO Sabadell
- Salut Demanar un Cacaolat en una cita i que internet es posi a riure: l’estigma de ser abstemi
- A les Corts Una escola de Barcelona intenta salvar el seu pati amb un acord ‘in extremis’
- Investigació en marxa Els Mossos vinculen l’ordre de matar Valentín Moreno amb el narcotràfic de cocaïna
- Per obres MAPA | El popular mercat ambulant de la Zona Franca es trasllada al costat d’una parada de metro
- Referèndum per a la independència Marta Rovira (ERC) creu que l’1-O «no va tenir prou legitimitat interna»
- Kings League: partits, equips classificats i jugadors, en directe
- Tecnologia Uns tàpers t’avisen quan caduca el teu menjar
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Al Camp Nou DIRECTE | Segueix el minut a minut de la ‘final four’ de la Kings League
- Fragilitat bancària De Lehman Brothers a Credit Suisse, què ha canviat i què no