URBANISME
En marxa el concurs de projectes per rehabilitar de manera integral el Mercat de Campoamor de Sabadell
Un jurat escollirà cinc de les idees que es presentin i els equips finalistes hauran d'elaborar una proposta tècnica

zentauroepp41436374 171230141820
L’Ajuntament ha aprovat les bases del concurs de projectes per rehabilitar integralment el Mercat de Campoamor i millorar els espais lliures de l’entorn. Un jurat escollirà cinc de les idees que es presentin, i els equips finalistes hauran d’elaborar una proposta tècnica. D’entre aquestes cinc propostes, el jurat elegirà la guanyadora, que serà l’encarregada de redactar el projecte definitiu.
El projecte té per objecte la transformació i creació d’un espai de centralitat a la zona sud de Sabadell, que, segons expliquen des de l’Ajuntament, “millorarà la cohesió social i es convertirà en un espai innovador. I serà una oportunitat per a la millora comercial, urbanística i social del sector sud de la ciutat”.
Les idees que es presentin han de respondre a l’objectiu de reforçar una nova centralitat al barri i crear una plaça entre els equipaments del Mercat de Campoamor, el CAP Sud i l’Institut Ribot i Serra. La valoració del concurs es farà prenent com a base criteris d’estructura urbanística, adequació al lloc, qualitat arquitectònica, propostes de distribució, sostenibilitat, eficiència i noves tecnologies.
Desenvolupament urbà
Notícies relacionadesAquesta actuació està emmarcada dins de l’Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible Integral Sabadell (DUSI). El pressupost del concurs de projectes i aquesta actuació està cofinançada pel Fons FEDER en un 50% i la resta, per l’Ajuntament de Sabadell.
Més notícies de Sabadell a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats