La por dels ciutadans
Associacions de veïns de Can Feu i Gràcia de Sabadell demanen "eliminar" naus abandonades
Apunten que "faciliten la realització d'actes delictius" i suposen la pèrdua de l'espai públic en favor dels delinqüents
zentauroepp46828216 sabadell190205090452 /
Les associacions de veïns dels barris de Can Feu i Gràcia de Sabadell han reclamat a l’Ajuntament que "elimini" les naus industrials abandonades que proliferen a la ciutat, una petició que han fet després de l’agressió sexual múltiple a una noia comesa en un fàbrica en desús a Can Feu.
Han exigit al consistori que, "més enllà de les condemnes públiques i actes de repulsa, facin servir tots els esforços possibles per eliminar aquells punts negres" de la localitat i que suposen un entorn de risc per a la ciutadania.
A més, han apuntat que "faciliten la realització d’actes delictius" i suposen la pèrdua de l’espai públic en favor dels delinqüents.
Han insistit que correspon a l’administració local "fer efectives les seves responsabilitats i evitar que es continuïn permetent aquests espais d’impunitat".
Les dues entitats han manifestat "el més ferm i contundent rebuig de la brutal agressió sexual" i el seu recolzament a la víctima, així com a la seva família i amics, remarcant el seu compromís contra la violència i les agressions i confiant que l’acció policial i judicial donin una resposta contundent.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
