El Saló de la Franquícia reunirà 200 marques nacionals i internacionals a Fira Sabadell
Franquicat es dirigeix especialment a emprenedors que vulguin posar en marxa una negoci
Fira Sabadell acull aquest cap de setmana la Segona Edició del Saló de la Franquícia a Catalunya, Franquicat, que reunirà més de 200 marques nacionals i internacionals en un esdeveniment que s'adreça especialment a emprenedors que vulguin posar en marxa el seu propi negoci o associar-se per a la creació d'una empresa, o empresaris que vulguin agafar idees noves per a una empresa ja en funcionament.
Carles Bosch, regidor de Comerç, Consum i Turisme, explica que "el model de les franquícies és un model en auge, provat i que garanteix l'èxit de la marca i del producte i és una bona possibilitat de trobar feina".
Bosch també destaca la importància de Fira Sabadell per a aquesta mena d'esdeveniments, ja que "és un pol econòmic per a la ciutat i la comarca, un espai d'èxit, competitiu, amb serveis i molt polivalent".
Per la seva banda, David Mármol, de Vidal Media Events, organitzadors de la fira, remarca que aquest saló "reunirà un gran nombre de marques i jornades tècniques” i que està dirigit a emprenedors i persones que vulguin agafar idees per emprendre un negoci".
Mármol recalca que "l'important d'aquesta trobada és el volum de negoci que es fa i no el nombre de persones que hi passen. En l'altra edició vam tenir un marge de negoci del 70%, és a dir, de cada 10 persones, set van fer negoci o tenien intenció de fer-ne".
Xavier Vallhonrat, president de l'Associació Espanyola de Franquícies, afegeix que "és un saló molt important per a emprenedors, inversors i per conèixer models d'èxit. Les jornades ofereixen els coneixements per tirar endavant un projecte de franquícies, perquè s'acosten a l'emprenedor, però també ofereixen la possibilitat de treballar en equip. En les jornades els ensenyem on es fiquen, per què s'hi fiquen i com s'ha de posar una franquícia".
En aquesta segona fira del sector hi haurà presents professionals del món de la franquícia a tots els nivells i reunirà més de 200 marques nacionals i internacionals representatives de diferents sectors com DIA, BP, FNAC, Yamamay, The Body Shop, Udon Noodle Bar & Restaurant, Pans & Company, Lizarran, Intersport, Òptica Cottet o Amichi, entre altres.
En paral·lel a la mostra, s'ha previst un programa d'activitats dirigit a franquiciadors, franquiciats, inversors, però sobretot emprenedors. En el marc de les jornades tècniques per a emprenedors es desenvoluparan diferents conferències o tallers a càrrec d'especialistes en l'àmbit jurídic o de la creació d'empreses, entre altres.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- La capital europea més infravalorada és també la més barata per a un viatge de tardor: vols i allotjament per poc més de 20 euros
- L’oli d’oliva costa ara el doble que el 2021 i la meitat que el 2024
- Catalunya impulsa un fons públic de 285 milions per a ‘start-ups’ de ciència
- Fainé reivindica des de Washington el rol social de la banca minorista
- Els quatre magnífics es repten a Andorra