Drogues
Desmantellen tres plantacions de marihuana a Rubí
Els agents policials han detingut una persona i n’estan investigant una altra en una operació que també s’ha produït al districte de Sant Andreu

La Guàrdia Urbana de Barcelona, juntament amb els Mossos d’Esquadra, ha desmantellat aquest dimarts una plantació de marihuana ubicada al districte de Sant Andreu. Fruit de la investigació, s’han pogut localitzar tres plantacions més en el municipi de Rubí (Vallès Occidental).
Notícies relacionadesDesmantellem amb @GUBBarcelona tres plantacions de marihuana a Ciutat Vella (Barcelona) i Rubí amb el següent balanç:
— Mossos (@mossos) 19 de septiembre de 2022
⛓️1 detingut i 1 investigat
🚪4 entrades a domicilis
🌿800 plantes de marihuana
💶5125€ en efectiu
⚗️Maquinària i estris pel manteniment de la plantació pic.twitter.com/pjOmLTte0i
Després de realitzar quatre entrades a domicilis, la policia ha detingut una persona i n’està investigant una altra. Els agents també han intervingut un total de 800 plantes de marihuana, més de 5.000 euros en efectiu, així com maquinària i estris que s’utilitzaven per al cultiu.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos