Societat
Un jutjat de Rubí ordena desnonar la discoteca Drinkking de Sant Cugat del Vallès
L’empresa empresa Reostat deu 4,5 milions d’euros a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès des del 2006
La mesura afectarà uns 60 treballadors i la Fesacarm demanarà la suspensió del desnonament a la comitiva judicial

El jutjat de primera instància número 4 de Rubí ha ordenat desnonar aquest dijous al matí la discoteca Drinkking Lemon de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental).
L’Ajuntament de Sant Cugat va demandar l’empresa Reostat SA per no pagar el cànon per l’ús de terrenys municipals on està ubicada la discoteca. El deute arriba als 4,5 milions d’euros des del 2006.
Ara el jutjat ordena que s’efectuï el desnonament de l’immoble, ubicat a la carretera de Rubí, i diu que es faci «adoptant les mesures que siguin necessàries», incloent-hi la ruptura de panys i el suport de les forces de seguretat. També condemna l’empresa al pagament de les rendes reclamades i li imposa les costes del procés.
Des de la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats de Restauració i Musicals (Fesacarm) han alertat que la mesura afectarà 60 treballadors que es quedaran sense feina. En aquest sentit, ha assegurat que la discoteca «s’hi oposarà» i demanarà la suspensió del desnonament a la comitiva judicial. La part demandada, segons la Fesacarm, ostenta un títol explotador de la finca i no ha sigut demandada, ja que només ho ha sigut l’arrendatari principal. Ha afegit que a la zona hi ha altres persones que hi viuen i que no han sigut demandades.
L’organització ha anunciat que estarà present en el desnonament per donar suport al local i als treballadors. De fet, un grup de treballadors ja s’han desplaçat aquest matí fins als voltants de la discoteca al crit de «volem treballar».
Una seixantena de treballadors de les Carpes Drinkking/Lemon Sant Cugat es neguen a perdre els seus llocs de treball davant la injustícia @FECASARM @324cat @tvsantcugat @cugatmedia @totsantcugat pic.twitter.com/q9aQ2HBel4
— FECASARM (@FECASARM) 14 de julio de 2022
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols