On Catalunya
Setena a Catalunya
Mor ofegat un home de 55 anys en una platja de Roses (Girona)
Un home de 55 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la platja del Salatar de Roses (Alt Empordà, Girona), ha informat Protecció Civil en un comunicat.
El Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) ha rebut l’avís a les 12.30 hores i en el moment de l’incident hi havia servei de socorrisme a la platja i onejava la bandera groga.
La víctima ha sigut rescatada de l’aigua i, primer el socorrista i després el personal del SEM, han intentat reanimar-lo sense èxit.
S’ha desplaçat una dotació dels Bombers de la Generalitat i patrulles dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local i la Guàrdia Civil, cos que s’encarregarà del cas.
És la setena víctima mortal a les platges catalanes aquesta campanya estival, que va del 15 de juny a 15 de setembre. L’any passat van morir 22 persones a les platges de Catalunya, quatre més que l’any anterior.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
