On Catalunya
Després de les tempestes
Bandera groga en 27 platges del Maresme i del Barcelonès per mala qualitat de l’aigua
La bandera vermella només oneja a la platja del Litoral de Sant Adrià de Besòs

La bandera groga oneja aquest diumenge en 27 platges del Maresme i del Barcelonès per la mala qualitat de l’aigua 48 hores després de les fortes tempestes de divendres a la tarda.
«La bandera groga de precaució al banyar-se està hissada en totes les platges de Barcelona, Mataró, Cabrera de Mar, Vilassar de Mar, Premià de Mar, el Masnou i Gavà», ha informat la Direcció General de Protecció Civil (DGPC).
Notícies relacionadesLa bandera vermella de prohit banyar-se només oneja a la platja del Litoral de Sant Adrià de Besòs, mentre que ahir estava hissada en 21 platges del Barcelonès i del Maresme per «molta presència de partícules en suspensió i aigua no transparent».
Finalment, la bandera verda oneja en 167 de les 195 platges amb vigilància a Catalunya.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- Dos morts en un incendi agrícola a la Segarra
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Sèries 'Desaparegut', el fenomen que ha arribat al número 1 de Netflix: "Mai m’hauria imaginat que l’èuscar m’obriria camí com a actor"
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada