On Catalunya
Un explosiu localitzat en una platja de Tarragona s'ha fet explotar de forma controlada
Uns banyistes troben l'artefacte a l'Arrabassada, fet que obliga a desallotjar la zona i a tallar unes hores la circulació de trens entre les estacions de Torredembarra i Tarragona
tedax
Els Tedax dels Mossos d’Esquadra han fet explotar de forma controlada un artefacte que uns banyistes han trobat aquest dilluns a la tarda a la platja de l’Arrabassada de Tarragona.
La troballa ha causat bastant enrenou i entre Mossos, Guàrdia Urbana i els socorristes de la Creu Roja han desallotjat la platja abans de la detonació.
Notícies relacionadesA més, cap a tres quarts de vuit, els Mossos d’Esquadra han sol·licitat a Adif el tall de la circulació de trens entre les estacions de Torredembarra i Tarragona, una via que discorre al costat de la platja de l’Arrabassada.
El tall afectava la totalitat de línies que passen per la costa: trens de Rodalies i de Mitjana i Llarga Distància. Després de la detonació de l’artefacte, s’ha restablert la circulació dels trens.
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Eleccions sense ànima
- Conferència anual Apple presenta avui totes les seves novetats en IA: segueix aquí la WWDC 2026 en directe
- Nova classificació Girona torna a liderar el rànquing: és la ciutat espanyola amb més persones infidels per metre quadrat
- Visita del Pontífex Tots els regals que ha rebut el Papa en el seu viatge a Espanya: de les monedes commemoratives de l’‘Any Gaudí’ a un bonsai de 13 anys
- Lleó XIV al Congrés Nogueras evita el castellà a Madrid i li agraeix en anglès al Papa que parli en català a Barcelona
