On Catalunya
Un explosiu localitzat en una platja de Tarragona s'ha fet explotar de forma controlada
Uns banyistes troben l'artefacte a l'Arrabassada, fet que obliga a desallotjar la zona i a tallar unes hores la circulació de trens entre les estacions de Torredembarra i Tarragona

tedax
Els Tedax dels Mossos d’Esquadra han fet explotar de forma controlada un artefacte que uns banyistes han trobat aquest dilluns a la tarda a la platja de l’Arrabassada de Tarragona.
La troballa ha causat bastant enrenou i entre Mossos, Guàrdia Urbana i els socorristes de la Creu Roja han desallotjat la platja abans de la detonació.
Notícies relacionadesA més, cap a tres quarts de vuit, els Mossos d’Esquadra han sol·licitat a Adif el tall de la circulació de trens entre les estacions de Torredembarra i Tarragona, una via que discorre al costat de la platja de l’Arrabassada.
El tall afectava la totalitat de línies que passen per la costa: trens de Rodalies i de Mitjana i Llarga Distància. Després de la detonació de l’artefacte, s’ha restablert la circulació dels trens.
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Sector bancari El consell del Sabadell rebutja l’opa del BBVA per «infravalorar molt significativament» el seu banc
- MULTIMEDIA Catalanisme i indústria (capítol III): Catalunya serà industrial o no serà
- Salut mental i autolisi Les entitats reclamen més recursos i un canvi de mirada per prevenir el suïcidi
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»