On Catalunya
16 municipis
Estratègia conjunta en poblacions costaneres de Tarragona per reobrir les platges
La seguretat sanitària, la preservació del medi ambient i la reactivació econòmica, les prioritats

zentauroepp53314655 soc sitges deporte200504194136 /
Els 16 municipis de la costa del Penedès i el Camp de Tarragona, des de Sitges (Barcelona) fins a Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, han acordat definir una estratègia conjunta per obrir la temporada de bany a les platges quan amaini la crisi sanitària de la Covid-19.
Representants dels 16 ajuntaments han fet una reunió telemàtica del denominat Pacte de Comarruga constituït al febrer, al qual ara s’han sumat Vila-seca, Salou, Cambrils, Mont-roig del Camp i Vandellòs i l’Hospitalet. A la trobada s’ha acordat definir una línia d’actuació conjunta, amb la garantia de la seguretat sanitària, la preservació de l’espai natural i la reactivació econòmica del turisme com a eixos centrals. Els participants es van emplaçar a una nova reunió per concretar les primeres mesures la setmana que ve.
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Onze de Setembre L’independentisme crida a desobeir les sentències judicials sobre el català
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Estudi de l’Institut de Salut Carlos III El soroll és el contaminant que més afecta els nens: els experts apressen a limitar el trànsit al voltant de les escoles
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost