On Catalunya
EL CONCURS
Aquests són els guanyadors de la platja misteriosa d'aquesta setmana
Han encertat que es tracta de la platja de Sant Pol
2-a-misteriosa-periodico-2018-8721
Els guanyadors d’aquesta setmana del concurs de la Platja Misteriosa que organitza EL PERIÓDICO són Araceli Martí Fernández i Adrià Selva Pérez. Aquests lectors han encertat que la foto que ha sigut al web del diari, del 13 al 17 d’agost, és de la platja de Sant Pol (Maresme). Els guanyadors han guanyat un exemplar de la guia ‘Totes les platges de Catalunya II. Costa Brava Nord’ en castellà i una altra en català, respectivament.
Amb les recomanacions d’El Playólogo ( www.elplayologo.com) sobre les millors platges per visitar aquest estiu, cada setmana el concurs de la Platja Misteriosa plantejarà als lectors el repte de descobrir una preciosa cala de la costa catalana.
Digueu-nos on es troba i com s’anomena i participeu en el sorteig setmanal de les guies ‘Totes les platges de Catalunya I i II: Costa Brava Nord i Costa Brava Sud’ de Miguel Ángel Álvarez Alperi. Envieu la seva resposta abans de les 15 h de cada divendres a concurso@elplayologo.com indicant el nom i telèfon de contacte. ¡Sort!
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Gemma Mengual: "Vam ser conillets d’Índies i vam fer coses que ara no es farien ni de conya"
- Els blocadors beta deixaran de prescriure’s després d’un infart sense seqüeles: una revisió d’estudis confirma que no serveixen
- Flick exigeix respostes a la plantilla
- Entendre-hi més Raimon: «Jo anunciava un títol i després cantava el que em donava la gana i com que el policia no sabia català...».
